search
menu

هتل Club Tuana Hotel Fethiye

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Tuana Hotel Fethiye
امکانات کلی هتل کلاب توآنا فتحیه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب توآنا فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Tuana Hotel Fethiye


هتل پنج ستاره کلاب توآنا فتحیه در کنار دریا، در سرزمین‌های باستانی لیکیا، یک منطقه ساحلی خصوصی ارائه می‌دهد. این هتل زیبا طبیعت زیبایی را با باغ‌های نارنجی و درختان Frankincense در یک زمین ۱۲۰.۰۰۰ متر مربع درست در کنار ساحل ارائه می‌دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر فتحیه ۱۷ کیلومتر است. پناهگاه پرنده، موزه فتحیه، ساحل یانکلار و قلعه فتحیه از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک این هتل هستند که توجه هر گردشگری را به سوی خود جلب می‌کنند. فرودگاه دالامان ۴۲ کیلومتر تا هتل Club Tuana Hotel Fethiye فاصله دارد. برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کنید.

امکانات کلی هتل کلاب توآنا فتحیه


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. این هتل دارای یک حمام، سونا، جکوزی و استخرهای بزرگ است که با درختان نخل و گل‌های وحشی احاطه شده‌اند. باشگاه هتل کلاب توآنا فتحیه در منطقه‌ای منحصر به فرد که در آن دریای مدیترانه و دریای اژه به هم می‌رسند، دارای عناصر بومی گل و باغ‌های پرتقال، درختان کندر و مناطق سبز در کنار ساحل است. اسپای باشگاه توآنا ماساژهایی را برای آرامش ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام بهره ببرند یا از جکوزی هتل لذت ببرند. مینی کلاب فعالیت‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد. سرویس لباسشویی، سرویس خشکشویی و اتو، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، سالن کنفرانس و خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در این ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات تحویل دهید. هتل Club Tuana Hotel Fethiye همچنین دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی است. برای سپری کردن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس، بیلیارد، دارت و بدمینتون بازی کنید یا از ماهیگیری و دوچرخه‌سواری لذت ببرید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل کلاب توآنا فتحیه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. برای کودکان بالای ۱۲ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Club Tuana Hotel Fethiye عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس دارای بالکن
• اتاق توئین لوکس دارای بالکن
• اتاق دبل
• اتاق توئین
• اتاق خانوادگی لوکس
• اتاق دبل یا توئین با دسترسی به استخر
اتاق‌های پرنور هتل کلاب توآنا فتحیه همگی دارای تهویه مطبوع هستند و دارای مینی‌بار، وای فای رایگان و تلویزیون LCD هستند. بالکن خصوصی با قسمت نشیمن نیز در اتاق‌ها ارائه می‌شود. برای راحتی میهمانان هر یک از اتاق‌های این هتل مجهز به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. چای‌ساز و قهوه‌ساز نیز در اتاق‌ها موجود است.

رستوران هتل


رستوران هتل Club Tuana Hotel Fethiye در کنار محوطه استخر قرار دارد و غذاهای ترکی سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی خود با چشم انداز استخر و باغ گیاه شناسی لذت ببرند. بار در ۲۴ ساعت شبانه روز انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد. غذای مخصوص کودک و غذاهای رژیمی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کلاب توآنا فتحیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل یانکلار: ۵۰ متر
فاصله تا ساحل کارائوت: ۱۰۰ متر
فاصله تا پناهگاه پرنده: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه فتحیه: ۹ کیلومتر
فاصله تا مقبره‌های صخره‌ای باستانی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا قلعه فتحیه: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است